Laster Arrangementer

23. mai Kl. 08:00
Slutt:
2. juni Kl. 23:00

Stavanger Svømmeklubb tilbyr nå alle medlemmer å bestille en genser + t-skjorte til rabattert pris.

Klespakken består av en genser med half-zip, og en t-skjorte. Begge plaggene blir trykket med SSK-logo på bryst og rygg, samt nye sponsorlogoer på rygg. Det er også mulig å få navnet sitt trykket nederst på rygg.

NB! KORT FRIST: Bestilling innen 2.juni

Pris med navn på rygg: kr. 650,-

Pris uten navn på rygg: kr. 600,-

Trykk på lenken under for å bestille.

OBS! Det kan bare bestilles 1 stk pakke pr. bestilling i skjemaet. Skal du bestille til flere barn så legger du inn en separat bestilling pr. barn.

Til informasjon så er barnestørrelsene litt små i størrelsene. Tenk gjerne ett nummer opp om ditt barn er på grensen 😊

Utlevering av bestilte klespakker vil forhåpentligvis kunne starte innen juni er omme.

Betaling via Vipps ved avhenting av tøyet.

Spørsmål kan rettes til Jone på: jone.edland@stavangersvommeklubb.no / tlf. 920 29 657