SSC inngår samarbeidsavtale med FastSwim

Stavanger svømmeklubb inngår fra 1. januar 2014 avtale med Fastswim. Fastswim forhandler produkter fra Arena som SSC allerede benytter. Avtalen innebærer at alle klubbens medlemmer fra 1. januar 2014 kan kjøpe svømmeutstyr via nettbutikken til Fastswim med god rabatt. Avtalen innebærer videre at klubbens elitesvømmere vil få rask tilgang til konkurransedrakter i forkant av mesterskap og andre viktige stevner. Med denne avtalen er alle elitesvømmere pålagt å bruke Arena i finaler i NM og UM.

Vi kommer tilbake med informasjon om når nettbutikken er tilgjengelig for klubbens medlemmer. Klubbklær som skal leveres med SSC-logo (T-skjorter, hettegensere, sekker, shorts) må fortsatt bestilles via utstyrsansvarlig. Tidsfrister for dette vil bli kommunisert. Ved spørsmål ta gjerne kontakt med mmtu@statoil.com

fastswim