Ledige stillinger

Svømmekurs

Stavanger Svømmeklubb er Norges største svømmeklubb. Klubben er også en av landets eldste svømmeklubber. Klubben ble etablert i 1910 og har i dag ca. 3.500 medlemmer. Vi er en klubb med sterke tradisjoner og verdier. Vi gir barn, ungdom, funksjonshemmede og voksne muligheten til å lære, trene, konkurrere og utvikle seg i et trygt, sunt og inkluderende miljø. Svømmeskolen i Stavanger Svømmeklubb er viktig for klubbens rekruttering, men og en viktig inntektskilde. Hvert år fyller vi over 5000 kursplasser.

Klubben holder kurs og treningstimer i 10 bassenger i Stavanger (Stavanger Svømmehall, Hetlandshallen, Tastahallen, Hundvåg Svømmehall, Kvernevik svømmehall, Auglend skole, Nautilus på Eiganes, Madlamark skole, St. Svithun ungdomskole og Eiganes skole), i tillegg til at vi har utleie av instruktører til den lovpålagte svømmeundervisningen i 4. klasse på ulike basseng i regionen. Vi holder også kurs for klubber, foreninger og andre interesserte i livredning. Klubben har i dag ca. 70 ansatte instruktører og trenere.

Stavanger Svømmeklubb er i sterk vekst og vi søker i den forbindelse etter flere svømmeinstruktører.

Har du lyst på en deltidsjobb som lar deg kombinere studier, verdifull arbeidserfaring og en meningsfull jobb? Da kan jobben som svømmeinstruktør være noe for deg!

Arbeidstiden er enten formiddag eller ettermiddag/kveld. Vi søker instruktører over 18 år som ønsker å jobbe ca 3-4 timer hver gang fra 1 til 3-4 ganger i uken. Dette er sesongarbeid og vi følger stort sett skolens ferierute.

Jobben som svømmeinstruktør er viktig for samfunnet da vi sansynligvis redder mange fra å drukne i Norge hvert år.

For å bli svømmeinstruktør trenger du ikke mye forkunnskaper – du må kunne svømme og du må like å jobbe med barn og voksne og aller helst være over 18 år. Du får gratis instruktørutdannelse fra oss mot at du jobber for oss i ett år. Utdannelsen inkluderer førstehjelp og livredning.

Du er blid og utadvendt, liker å jobbe med mennesker og motivere til felles mål/resultater, du er villig til å ta i et tak, er selvstendig, men har også gode samarbeidsevner og ønsker å være med å utvikle svømmeskolen vår. Politiattest er påkrevd i henhold til barneidrettsbestemmelsene.

Lønn i henhold til kvalifikasjoner og etter nærmere avtale.

Høres dette interessant ut? Ta kontakt med oss i dag.